Inspectoratul Teritorial de Munca CARAS-SEVERIN

În vederea aplicării "OUG nr. 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative", ITM Caraș-Severin precizează următoarele:

Potrivit art. 2 alin. (1)-(2) din OUG nr. 41/2016, instituţiile publice şi organele de specialitate ale administraţiei publice centrale sunt obligate să accepte copia în format electronic după cartea de identitate, transmisă prin e-mail.

În acest context, informăm publicul ITM Caraș-Severin că adresa de email la care se primesc copii electronice după Cartea de Identitate este :

itmcaras@itmcaras.ro

cu menţiunea că în interiorul emailului este necesara specificarea scopului pentru care a fost trimisă copia electronică (eliberare parolă, eliberarea bazei de date privind registrul electronic, etc.)

 

Prin alegerea modalității de transmitere electronică a copiei după cartea de identitate, solicitantul serviciului public își asumă riscurile legate de comunicarea electronică, respectiv de modificarea, pierderea, distrugerea, întârzierea în primirea datelor și alte evenimente similare, care țin de circulația datelor prin internet. Autoritatea publică nu răspunde cu privire la riscul informatic privind datele aflate în afara controlului său operațional. În cazul în care nu primiți mesaj de confirmare în maxim 48 de ore de la data transmiterii e-mailului, vă recomandăm să vă adresați telefonic la numerele din sectiunea Contact.

 

Informare cu privire la aplicarea Legii nr. 9/2023 pentru modificarea și completarea O.U.G. nr 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative

Începănd cu data intrării în vigoare a prevederilor Legii nr.9/2023 pentru modificarea și completarea O.U.G. nr.41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative, a fost eliminată obligativitatea prezentării/depunerii de către beneficiari a copiilor unor documente.

În situațiile în care legislația pe care o aplică inspectoratele teritoriale de muncă prevede că documentația necesară eliberării unor documente cuprinde și anumite copii, acestea vor fi realizate în mod gratuit de funcționarii instituției, în momentul depunerii cererii.

 

Acest site folosește cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii---
Sunt de acord